Wednesday, October 5, 2016

Forex Gister Se High Low

Hey Guys, dankie vir jou hulp tot dusver, maar dit lyk asof ek nog probleme. Ek kan nie lyk na 'n waarde vir die vorige dae hoog / laag te kry. Ek wil net om te hardloop wat die MT4 dag is, selfs al is dit 11 uur verskil my tyd, Ek is nie bekommerd op die oomblik. Ek het 'n groot deel van die tyd reeks funksies probeer, maar is nie in staat om hulle te kry om te werk nie. Van wat ek kan sê, het hulle almal staatmaak op te tel 'n sekere aantal bars terug, wat gaan verskillende afhanklik van watter tyd raam die grafiek is in te wees, en die huidige tyd van die dag. Ek wil eintlik 'n manier om die vorige dae noem hoog / laag, maak nie saak die grafiek is ek op (ltD1). Enige ander raad wat jy kan gee my Dit lyk net vir my te gestonk, toe ek voel dit moet eerder eenvoudig. RaptorUK: Wisselend. Ja as jy op 'n D1 grafiek, High1, Low1, Close1 as jy nie op 'n D1 grafiek dan sal jy nodig het om 'n funksie oproep te gebruik, lees oor hierdie groep funksies, tijdreeksen Funksies Hey Guys, dankie vir jou hulp so ver, maar dit lyk asof ek nog probleme. Ek kan nie lyk na 'n waarde vir die vorige dae hoog / laag te kry. Ek wil net om te hardloop wat die MT4 dag is, selfs al is dit 11 uur verskil my tyd, Ek is nie bekommerd op die oomblik. Ek het 'n groot deel van die tyd reeks funksies probeer, maar is nie in staat om hulle te kry om te werk nie. Van wat ek kan sê, het hulle almal staatmaak op te tel 'n sekere aantal bars terug, wat gaan verskillende afhanklik van watter tyd raam die grafiek is in te wees, en die huidige tyd van die dag. Ek wil eintlik 'n manier om die vorige dae noem hoog / laag, maak nie saak die grafiek is ek op (ltD1). Enige ander raad wat jy kan gee my Dit lyk net vir my te gestonk, toe ek voel dit moet eerder eenvoudig. Het jy kyk na die tijdreeksen funksies. iHigh () iLow () Hi Ja, ek het 'n blik, maar van wat ek kan sê, het hulle almal nodig het vir my 'n spesifieke aantal bars terug tel as dit 'n ander aantal bars wat ek reken afhanklik van tyd van sou wees dag en tyd-raam op die grafiek. Daar is iets wat ek nie kry ek dink. NewCoder47: Hi Ja, ek het 'n blik, maar van wat ek kan sê, het hulle almal nodig het vir my 'n spesifieke aantal bars terug tel as dit 'n ander aantal bars wat ek reken afhanklik van tyd van die dag en tyd-wees raam op die grafiek. Daar is iets wat ek nie kry ek think. FOREX TRADING AFRIGTERS - ondersteuning en weerstand SupportAndResistance Die ondersteuning en weerstand aanwyser verf stippellyne vir die vorige dae hoog en die vorige dae laag op die een uur kaarte en kleiner. Die vorige dae hoog is ligblou en die vorige dae lae lig rooi. By verstek, hierdie aanwyser updates op 04:00 GMT tydens Amerikaanse dagligtyd, of 05:00 GMT tydens Amerikaanse Standard Time. Dit is die ekwivalent van middernag Eastern Time (Daylight of Standard). As jy wil die hoogtepunte en laagtepunte wat gebaseer is op 'n tydperk wat eindig anders as om middernag vertoon Eastern Time (nul Ure Amerikaanse Oos), dan verander die parameter fromHourEST na 'n ander nommer 0-23. Wanneer vertoon voor dag hoogtepunte en laagtepunte, is hierdie aanwyser toon die hoë en lae van die dae tydperk voor die kers wat jy is op soek na. Dus, as jy op soek is na 'n kers van vandag (by verstek gebaseer op die dag eindig om middernag Amerikaanse Oos), dan is dit yesterdays hoë / lae. As jy op soek is na 'n kers van gister, dan is dit toon die hoë / lae van die dag voor gister. Wanneer jy die vertoning van 'n 4 uur grafiek, is dit vertoon die vorige weke hoog en laag. Wanneer jy die vertoning van 'n daaglikse of weeklikse grafiek, dit gee die vorige maande 'n hoë en 'n lae. Hierdie veranderinge gebeur outomaties wanneer jy die tyd frekwensie van die grafiek te verander. Nota: Hierdie is een van die aanwysers wat afhanklik is van jou GMT Offset korrek ingestel is. Maak seker jy die GMT Offset op jou handel stasie instel. Die Amerikaanse Eastern Time Zone uur dat jy die quotend van dayquot vir doeleindes van die daaglikse berekening / weeklikse / maandelikse hoogtepunte en laagtepunte wil. Jy moet hierdie stel om dieselfde waarde te hou as jou tydperk skeiding aanwyser sodat die hoogtepunte en laagtepunte sal ooreenstem met die tydperk skeiding getrek. Die standaard van 0 bereken hoogtepunte / laagtepunte wat gebaseer is op middernag Oos. As jy om dit te stel tot 12 dan sou hulle bereken word op grond van die middag oostelike tyd. By verstek, die aanwyser word bereken dat die toepaslike ondersteuning / weerstand tydperk wat gebaseer is op die huidige kaarte tydraamwerk. Jy kan hierdie gedrag ignoreer deur die oprigting van hierdie parameter te quotDquot, quotWquot of quotMquot wat ooreenstem met daaglikse, weeklikse of maandelikse hoogtepunte / laagtepunte. Die verstek periodes wat gebruik word deur die aanwyser wanneer hierdie parameter leeg gelaat is: H4 Chart en onder - Weeklikse hoogtepunte / laagtepunte Daily grafiek en bo - Maandeliks hoogtepunte / laagtepunte So as jy byvoorbeeld was op 'n M5 grafiek en wou Daily hoogtepunte sien / laagtepunte in plaas van Weekly, sou jy die volgende parameter om quotDquot (sonder die aanhalingstekens).Forex spilpunt sakrekenaar gestel word om die Forex spilpunt sakrekenaar gebruik, tik Yesterdays High, Low, en Close pryse van 'n geldeenheid paar en druk die quotCalculatequot knoppie. Die Pivot vlakke sal outomaties vertoon in die quotResultsquot gebied van die tabel hieronder. Na 'n berekening voltooi is, kan jy die prys punte in die kolom Resultate verwyder deur op die quotClearquot knoppie. Navigeer CompassFX Handel Desk Support Vinnige hulp Disclaimer: CompassFX ontvang 'n volume gebaseer verwysing fooi vir sy dienste. Handel in die off-ruil buitelandse valuta mark (FX, Forex) is baie spekulatiewe aard, behels aansienlike risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Daarom, voordat jy besluit om deel te neem in off-ruil buitelandse valuta handel, jy moet versigtig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring en risiko-aptyt. Beleggers moet net gebruik risiko kapitaal wanneer die handel forex, want daar is altyd die risiko van wesenlike verlies. Die belangrikste is, nie geld belê dat jy nie kan bekostig om te verloor. Enige verwysing na vorige prestasie is nie 'n aanduiding van toekomstige resultate. Rekening toegang, handel teregstellings en stelsel reaksie mag nadelig beïnvloed word deur marktoestande, kwotasie vertragings, prestasie stelsel en ander faktore. Bykomende disclosures. Daily High Low Forex Trading Strategie Die daaglikse hoë lae forex strategie is gebaseer op 'n eenvoudige konsep: as prys breek yesterday8217s hoog of laag, dit sal waarskynlik voortgaan in daardie rigting van tempo. So dit is 'n tempo handel strategie. So hoe kan jy handel hierdie dan Wel here8217s how8230 wat jy doen is plek 2 hangende aftrekorders (koop stop of te verkoop stop) te vang wat ook al rigting die tempo gebeur. Check uit my: Gratis Prys Aksie Trading Course (geen downloads of e-pos vereis) munt pare: verkieslik die hoofvakke. Tydsraamwerke: Daily maar probeer 4u sowel as wat jy wil. Aanwysers: Geen nodig, maar jy kan daagliks hierdie hoë lae forex aanwyser aflaai as jy wil: Gister Max amp Lae v2.0 20 Breek forex strategieë Jy kan ook graag handel REËLS KNOW8230 VIR DAAGLIKSE Hoog Laag FOREX handel strategie Wanneer yesterday8217s daaglikse kandelaar sluit plaas twee hangende bestellings aan beide kante 2 pitte weg. een verkoop stop hangende einde die tempo afwaartse vang en een te koop stop hangende einde die tempo opwaarts te vang. plaas jou stop verlies halfpad afstand van daardie geslote daaglikse kandelaar. vir Neem Wins teiken, gemiddeld die afgelope 3 dae wissel en gebruik dit as jou wins teikens. Byvoorbeeld, as die dag 1 daaglikse kers reeks (hoog-laag) was 100 pitte, dag twee het 150 pitte en dag 3 het 90 pitte, dan is die gemiddelde van die drie dae sal wees 113 pitte. So 113 pitte moet ingestel word as jou neem wins teiken. Voordele van die DAAGLIKSE Hoog Laag FOREX handel strategie te stel en vergeet tipe forex stelsel waar jy net nodig het om een ​​keer 'n dag en kyk hoe jou handel vorder. dit is 'n forex stelsel vir beginners, want dit is maklik om te gebruik en te verstaan. hierdie handel stelsel tot stilstand kom jy uit oor handel, want ernstig, minder is meer in die handel. Hoekom Want as jy 10 ambagte in 'n dag met behulp van kleiner tydsraamwerke te neem, is jy waarskynlik 'n baie verliese in vergelyking met die neem van slegs een handel op grond van die daaglikse kandelaar ly. NADELE die daaglikse Hoog Laag FOREX handel strategie groot stop verlies afstande so gebruik posisie sizing om jou risiko te verminder. al forex strategieë soos gewoonlik het beperkings en hierdie stelsel is geen uitsondering nie so verwag handel verliese as gevolg soms die mark sal 'n hangende einde te aktiveer en die volgende ding wat jy weet, is die prys gaan teenoorgestelde rigting op pad na jou stop verlies Jy kry resessies, jy aandelemark daal. As jy don8217t verstaan ​​that8217s gaan gebeur, dan you8217re nie gereed, jy won8217t goed te doen in die markte. 8211 Peter Lynch Omdat deel is Caring, sou dit die wêreld vir my beteken as jy met jou vriende hierdie gratis forex strategieë op my site kan deel hier deur te kliek diegene wat deel knoppies hieronder. Dankie by voorbaat. Verwante PostsSwing indeks (SI) In die eerste plek, die Swing-indeks word gebruik as 'n deel van die opbou Swing indeks omdat self dit skep 'n onstandvastig plot. Die Swing indeks vergelyk die bande tussen die voortgesette pryse - 'n lae, hoë oop en toe - en die vorige tydperke pryse ter syde te hou die werklike securitys prys. Die basiese formule vir die Swing-indeks is: C Vandag se sluiting prys L Vandag se laagste prys O Vandag se opening prys Cy Yesterdays sluiting prys Ly Yesterdays laagste prys Oy Yesterdays opening prys Hy Yesterdays hoogste prys K Die grootste van óf (Hy - C) of (Ly - C) RA veranderlike gebaseer op die verhouding tussen vandag se sluiting prys en yesterdays hoë en lae T die limiet skuif waarde Wilders boek nuwe konsepte in Tegniese Trading Systems bied presiese instruksies op die meting van die swing-indeks. Die Swing indeks aanwyser stel 'n Swing indeks waarde van 0 tot 100 vir 'n up bar en 0 tot -100 vir 'n down bar. Dit maak gebruik van die deurlopende bars van High, Low, Open, en naby sowel as die nuutste bars oop en toe na die Swing-indeks waardes te meet. Wanneer 'n kruis val onder 0 dit toon 'n daling in Forex mark prys. Omgekeerd, wanneer die Swing indeks kruise oor 0, 'n korttermyn-prys verhoog word voorspel. 'N Kleiner of groter swaai indeks waarde toon die strengheid van die forex mark pryse toename of afname.


No comments:

Post a Comment